Sınav soruları ve cevap anahtarına itirazların alınması
Değerli Adaylar,
Orman Genel Müdürlüğü Görevde Yükselme Sınavı soru ve cevap anahtarlarına itirazlarınızı 5 Ocak 2022 Pazartesi günü mesai bitimine kadar yapabilirsiniz.
Adaylar, itiraz başvuru ücretlerini aşağıda belirtilen ASBÜ IBAN hesabına yatırarak alınan banka dekontu ve sınav bilgilerinin (Adı Soyadı, T.C. Kimlik Numarası, Sınav Grubu, Soru Kitapçığı Kodu) yazılı olduğu dilekçeyi taranmış olarak asbusem@asbu.edu.tr adresi üzerinden veya elden ASBÜSEM'e ulaştıracaklardır.
İtiraz Başvuru Ücreti (her soru için): 20,00 TL (KDV dahil)
IBAN: TR83 0001 200941100044 0000 26
Süresi içinde yapılmayan itirazlar veya internet üzerinden çıkabilecek teknik aksaklıklardan veya başka sebeplerden kaynaklı olarak süresinde ulaştırılmayan itirazlar değerlendirilmeyecektir.
Yapılan bu itirazlar ASBÜ tarafından değerlendirilerek belirtilen tarihlerde (4-10 Ocak 2022) ilgililere duyurulacaktır.
Sınav sonuçlarına, sınav uygulamasına ve sınav sorularına ait itirazların sonuçları itirazı yapan adaylara ASBÜ tarafından adayların internet adresleri üzerinden bildirilecektir.
30.12.2021 - 05.01.2022 | Sınav soruları ve cevap anahtarına internet üzerinden itirazların alınması |
04.01.2022 - 10.01.2022 | İtirazların değerlendirilmesi ve sonuçlarının ilan edilmesi |
11.01.2022 - 14.01.2022 | Sınav sonuçlarına itirazların alınması |
17.01.2022 - 21.01.2022 | Sınav sonuçlarına yapılan itirazların değerlendirilmesi ve kesin sonuçların ilan edilmesi. |
Bilgilerinize sunar, iyi günler dileriz.