11.12.2022 Ticaret Uzman Yardımcılığı Sınavı Süreci
Değerli Adaylar,
11 Aralık 2022 tarihinde Ankara'da gerçekleştirilecek olan Ticaret Uzman Yardımcılığı Sınavı'na dair süreç aşağıda belirtilmiştir.
Sınavınızda başarılar dileriz.
Sınav Giriş Belgelerinin Yayınlanması
5 Aralık 2022
Adayların sınava giriş belgeleri internet ortamında yayınlanır ve adaylar belgelerini temin eder.
Sınav giriş belgesi ASBÜSEM’in e-Başvuru Sistemi üzerinden kullanıcı adı ve şifre girilerek temin edilir: https://unitag.asbu.edu.tr/basvuru/
Kullanıcı adı, T.C. kimlik numarasıdır.
Şifre, “Şifremi Unuttum” bağlantısındaki talimatları izleyerek yeniden tanımlanır.
Şifre tanımlama yönergesi için şu videoyu izleyebilirsiniz: https://youtu.be/VgG6FCCGKxc
Şifre sıfırlama işlemi yaptığınızda tarafınıza şöyle bir mail gelecektir.
DİKKAT
e-Başvuru Sistemi’ne (kolay kullanım açısından) bilgisayardan girmeniz tavsiye edilir.
Sisteme erişim 5 Aralık 2022’ye kadar kapalı olacaktır.
Sınav Günü
11 Aralık 2022
Ticaret Uzman Yardımcılığı Sınavı, giriş belgelerinizde belirtilen adreslerde iki oturumda gerçekleştirilir.
I. Oturum: Genel Ekonomi ve Alan Bilgisi
Sınav Tipi: Açık Uçlu
Soru Sayısı: 6 Genel Ekonomi + 6 Alan Bilgisi
Sınav Süresi: 180 dk.
Sınav Başlama Saati: 10.00
Sınav Bitiş Saati: 13.00
II. Oturum: Yabancı Dil Bilgisi
Sınav Tipi: Açık Uçlu
Soru Sayısı: 8
Sınav Süresi: 180 dk.
Sınav Başlama Saati: 15.00
Sınav Bitiş Saati: 18.00
Sınava gelirken kendi kalem, silgi ve açacaklarınızla gelmeniz gerekmektedir.
Sınava gelirken getirilmemesi gerekenler ve getirilmesine müsaade edilenler, sınav binasına ve salonlara giriş/çıkış saatleri gibi bilgiler sınav giriş belgesinde yer alacaktır.
Lütfen sınava gelmeden önce sınav giriş belgesinde yazan kuralları dikkatlice okuyunuz.
Sınav Uygulamasına İtiraz Süreci
12 Aralık 2022 saat 08.00 – 14 Aralık 2022 saat 17.00
(3 iş günü)
Adaylar, 12 Aralık 2022 saat 08.00’dan 14 Aralık 2022 saat 17.00’a kadar sınav uygulamasına ilişkin itirazlarını ASBÜSEM’e iletir.
Sınav uygulanmasına ilişkin itiraz başvuruları 3 (üç) iş günü içinde ASBÜSEM’e dilekçe ve dekontla yapılır. İtiraz başvuruları elden veya e-posta yolu ile ASBÜSEM’e ulaştırılır: asbusem@asbu.edu.tr
İtiraz Başvuru Bedeli: 15,00 TL
IBAN: TR830001200941100044000026
Alıcı: Ankara Sosyal Bilimler Üniversitesi Döner Sermaye İşletmesi Müdürlüğü
Açıklama: TUYS Sınav İtirazı, T.C. Kimlik No, Ad Soyad
E-posta Adresi:
Kurum Adresi:
Ankara Sosyal Bilimler Üniversitesi
Sürekli Eğitim Uygulama ve Araştırma Merkezi
Hükümet Meydanı No:2 06050
Ulus, Altındağ/ANKARA
DİKKAT
14 Aralık 2022 saat 17.00’dan sonra yapılan itiraz başvuruları geçerli değildir.
Dilekçe ıslak imzalı olmalıdır.
Dilekçede adayın T.C. Kimlik numarası, imzası ve adresi yer almalıdır.
Dilekçenin e-posta yoluyla gönderilmesi için tarayıcıdan geçirilmiş olması veya belgenin tamamını içine alacak şekilde net/okunaklı bir fotoğrafının çekilmesi gerekmektedir.
İtiraz süresi geçtikten sonra yapılan itirazlar ile adayın T.C. Kimlik numarası, imzası, adresinin bulunmadığı ve banka dekontu olmayan dilekçeler ile yapılan itirazlar dikkate alınmayacaktır.
İletişim
Resmi iletişim kanallarımız e-posta adresimiz ve telefonlarımızdır.
0 312 596 4588
0 312 596 4515
Sınavla ilgili web sitemizde bir duyuru yayınladığımızda adayların anlık bildirim alabilmesi için bu duyurular sosyal medya hesaplarımızdan da paylaşılmaktadır. Bu sebeple sosyal medya hesaplarımızı takip etmeniz duyuruları kaçırmamanız açısından yararınıza olacaktır.
Ancak sosyal medya hesaplarımız üzerinden bize yönlendirilen sorulara yoğunluk sebebiyle her zaman cevap verilememektedir.
Sosyal medya hesaplarımız sadece duyuru için kullanılmaktadır.
Yazılı sorularınızı mail adresimize yönelterek iletişimi tek kanaldan yürütmemiz rica olunur.
Duyurular için takipte kalınız.