İl Göç Uzman Yardımcılığı Sınavı (2024)
Sorulara İtiraz Süreci
Değerli Adaylar,
28 Ocak 2024 tarihinde Ankara'da gerçekleştirilmiş olan İl Göç Uzman Yardımcılığı Sınavı'nın sorularına ve sınav uygulamasına ilişkin itiraz süreci aşağıda belirtilmiştir.
Geçerli İtiraz Tarihleri
29 Ocak 2024 08.00 - 2 Şubat 2024 17.00 (5 iş günü)
İtiraz Süreci
Adaylar, sınav soruları ve sınav uygulamasına ilişkin itiraz başvurularını geçerli itiraz tarihleri arasında ASBÜSEM’e dilekçe, dekont ve arkalı önlü kimlik fotokopisi ile iletir.
İtiraz başvuruları elden veya kargo/posta yolu ile ASBÜSEM’e ulaştırılır.
E-posta ile yapılan başvurular geçersizdir.
Sınav Sorusuna ve Uygulamasına İtiraz Dilekçesi
İtiraz edilen her beş soru için, ASBÜSEM'in banka hesabına 50,00 TL (Elli Türk Lirası) itiraz ücreti yatırılır.
IBAN: TR83 0001 2009 4110 0044 0000 26
Alıcı: Ankara Sosyal Bilimler Üniversitesi Döner Sermaye İşletmesi Müdürlüğü
Açıklama: İGUYS Soru İtirazı, T.C. Kimlik No, Ad Soyad
Kurum Adresi:
Ankara Sosyal Bilimler Üniversitesi
Sürekli Eğitim Uygulama ve Araştırma Merkezi
Hükümet Meydanı No:2 06050
Ulus, Altındağ/ANKARA
Değerlendirme Süreci
12 Şubat 2024 tarihine kadar, sorulara ve sınav uygulamasına yapılan itirazlar ASBÜSEM tarafından değerlendirilir ve cevaplanır.
13 Şubat 2024'te kesin olmayan sonuçlar yayınlanır. e-Başvuru Sistemi üzerinden sonuçlarınıza erişebilirsiniz.
14-20 Şubat 2024 tarihleri arasında sonuçlara itiraz süreci uygulanır.
Sorulara itiraz sürecinin hızlı ilerlemesi durumunda bu tarihler daha öne çekilebilir.
Değişen tarihler olduğunda ayrıca duyurusu yapılacaktır.
Kitapçıklara Erişim
Geçerli itiraz tarihleri arasında, cevap anahtarlı kitapçıklara e-Başvuru Sistemi üzerinden mevcut kullanıcı adı ve şifrelerinizle erişebilirsiniz: https://unitag.asbu.edu.tr/basvuru/
A ve B kitapçıkları tek dosyada birleştirilmiştir. Dosyanın ilk yarısı A kitapçığı, ikinci yarısı ise B kitapçığıdır.
Yalnızca sınava girmiş olan adaylar itiraz sürecinden yararlanabilir.
Bu sebeple kitapçıklara yalnızca sınava girmiş olan adaylar erişebilecektir. Sınava girmeyen adaylar için Kitapçık butonu aktif olmayacaktır.
Sınava girdiğiniz halde kitapçığa erişim kapalıysa veya sisteme girişte sorun yaşıyorsanız bize bildiriniz: asbusem@asbu.edu.tr
Sınava dair görüş ve önerilerinizi başvuru sistemindeki Memnuniyet Anketinden bildirebilirsiniz.
DİKKAT
Sorulara, cevap anahtarına ve sınavın uygulanmasına yönelik itirazlarınızı bir dilekçede madde madde listelenmiş halde açıklayıcı bir şekilde belirtiniz.
Sınav Sorusuna ve Uygulamasına İtiraz Dilekçesi
2 Şubat 2024 saat 17.00’dan sonra yapılan itiraz başvuruları geçerli değildir.
Dilekçe ıslak imzalı olmalıdır.
Dilekçede adayın T.C. kimlik numarası, imzası ve adresi yer almalıdır.
Ekinde banka dekontu ve arkalı önlü kimlik fotokopisi olmayan dilekçeler geçerli değildir.
İtiraz süresi geçtikten sonra yapılan itirazlar ile adayın T.C. kimlik numarası, imzası, adresinin bulunmadığı, banka dekontu ve arkalı önlü kimlik fotokopisi olmayan dilekçeler ile yapılan itirazlar dikkate alınmayacaktır.
İletişim için:
0 312 596 4588
0 312 596 4515
Örnek dilekçe şablonları için: https://sem.asbu.edu.tr/tr/formlar
Duyurular için takipte kalınız.